Pakketpost €3,95
Gratis mooi ingepakt!*
Voor 17:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden!
Gratis verzending boven €75,-
Heb je een vraag? De kans is groot dat deze al eerder is gesteld. Alle veel gestelde vragen op een rijtje. We hopen je hiermee geholpen te hebben.
Dat kunnen we zeker! We hebben mooie kaartjes te koop in de shop: Klik hier om de kaarten te bekijken. Deze kun je aan je bestelling toevoegen en in de opmerkingen bij de kassa kun je opschrijven wat er op het kaartje moet komen te staan.
Ja, alle artikelen zijn op voorraad. Alle artikelen waar 'SOLD OUT' bij staat zijn helaas uitverkocht.
Wil je op de hoogte gehouden wanneer jouw artikel weer voorradig is, schrijf je dan per artikel in en ontvang een mail zodra het artikel weer voorradig is. Helaas is niet mogelijk om levertijd van alle artikelen weer te geven.
De artikelen in je winkelmandje worden voor je gereserveerd, als je een afgeronde bestelling hebt voldaan. Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn, maar helaas kan er maar één iemand het artikel ontvangen, namelijk degene die het als eerste afrekent.
De artikelen in je mandje worden niet gelijk voor je gereserveerd, omdat er ook klanten zijn die hun mandje vullen, maar niks afrekenen. Het zou jammer zijn dat de artikelen in deze 'achtergelaten' winkelmandjes allemaal als verkocht zouden worden gezien.
Alle artikelen die je bestelt worden gratis leuk ingepakt (met uitzondering van de grote artikelen zoals poppenbedjes, poppenwagens, poppenbuggy's, grote lampen, vloerkleden). Mocht je speciale wensen hebben, ten aanzien van het inpakken, mag je het bij de opmerkingen in het afrekenmenu aangeven.
Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto. Houd wel rekening met de instellingen van je beeldscherm. Soms kunnen kleuren net iets anders worden weergegeven, afhankelijk van de scherminstellingen.
Nee, de factuur krijg je direct via de mail na je bestelling. Een pakbon zenden we niet. De retourinstructies kun je op de site vinden onderin het menu.
Bestellingen die bóven €75,- zijn, worden gratis verzonden (bijvoorbeeld €75,01).
Neem contact op met mij via info@mevrouwaardbei.nl of via het contactformulier en ik zal er één code van maken met het gehele bedrag.
Deze code komt van een phishing (nep)-website.
Helaas niet, het is niet toegestaan om op het adres (woonwijk) waar de webshop is gevestigd, artikelen te halen of te bekijken, omdat dit adres dan als detailhandel/winkel aangemerkt wordt.
Af en toe komt het voor dat iemand zijn adres niet juist invult, in dat geval komt het pakket dan retour naar mij. Ik neem dan contact met je op voor het juiste adres en zullen daarbij opnieuw vragen om verzendkosten af te rekenen (ook als iemand gratis verzendkosten had bij aanvang). Dit is omdat we de vervoerder moeten betalen voor het retour zenden naar ons en het opnieuw verzenden naar de klant.
Pakketten in Nederland, onder de €100,-, kunnen bij de buren afgeleverd worden. Pakketten boven dit bedrag worden bij Mevrouw Aardbei standaard verzekerd, hiervoor is een handtekening van het huisadres nodig, waardoor het helaas niet mogelijk is om het pakket bij de buren af te leveren.
Om u goed te kunnen helpen gaat dit via email sneller en nauwkeuriger. Mocht je een vraag hebben, kun je een e-mail sturen naar info@mevrouwaardbei.nl. Doorgaans beantwoorden we berichten snel!
De webshop wordt vanuit huis gerund en is geen zakelijk adres.
Neem dan contact op met mij via info@mevrouwaardbei.nl.
Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Heb je een vraag? De kans is groot dat deze al eerder is gesteld. Alle veel gestelde vragen op een rijtje. We hopen je hiermee geholpen te hebben.